رفتار شرم‌آور مرد عاشق با جنازه همسرش + عکس

عشق باور و احساسی عمیق، شدید و لطیفی است که بسیاری از ما با شنیدن آن یاد داستان های لیلی و مجنون، شیرین و فرهاد، رمئو وژولیت و... می افتیم اما گرچه امروزه معیارهای متفاوتی جای عشق و دوست داشتن را گرفته ولی هنوز هم عشق وجود دارد و تنها در قصه ها نیست. در این بخش درباره زندگی واقعی مردی به نام جانواچاکال می گوییم که پس از مرگ همسرش جسد او را بیش از دو دهه نگه داشته است.

مردی 72 ساله اهل بانکوک در تایلند که 21 سال با جسد همسرش زندگی می کرد، سرانجام او را سوزاند. از زمان مرگ همسرش در سال 2001، این افسر نظامی بازنشسته به نام چارن جانواچاکال جسد را در خانه خود نگه داشته بود و تمام این مدت، اجازه نمیداد کسی جسد معشوقه اش را از او جدا کند.

جانواچاکال پس از بیش از دو دهه نگه داشتن جسد شریک زندگی خود با او خداحافظی کرد و آن را نمایشی از "عشق بی پایان" نامید. تصاویر احساسی از او در حال گریه و کمک به حمل تابوت بیرون از خانه اش منتشر و همه را متاثر نمود.

این مرد سالخورده‌ به مدت 21 سال با پیکر همسر مُرده اش که در تابوتی نگهداری می شد، در خانه‌ای کوچک با تنها یک اتاق در بانکوک تایلند زندگی می‌کرد، همسر این مرد در وزارت صحت عامه سابقه فعالیت داشت و خودش دارای مدرک داروسازی دانشگاه چولالانگکورن بوده و به عنوان پزشک در ارتش سلطنتی تایلند خدمت کرده است.

خانه چارن از امکانات خیلی کمی برخوردار بود، این خانه فاقد برق بوده و آب آن با همسایه‌اش مشترک بود. او در این خانه با دو پسرش زندگی می‌کرده اما پسران او پس از ناامیدی در متقاعد نمودن پدرشان برای خاکسپاری جسد مادر او را ترک کردند.

چارن پس از رفتن فرزندانش روزهایش را در اطراف خانه با گربه‌ها و سگ‌ها سپری می نمود و در طول روز طوری با همسرش حرف می‌زد که گویی او هنوز زنده است، با وجود اینکه این مرد تایلندی وانمود می‌کرد زنش زنده است اما مرگ همسرش را در سال 2001ثبت کرده بود.

مرد عاشق‌پیشه تایلندی پس از 21 سال زندگی عاشقانه با جسد همسرش در 30 آوریل تصمیم گرفت با همسر متوفی‌اش وداع کند. او در حال کمک به حمل تابوت و گریستن به همسرش گفت:« تو فقط داری برای یک کار کوچک بیرون می‌روی و دوباره خیلی زود به خانه برمی‌گردی. زیاد طول نمی‌کشد. قول می‌دهم.»

گفتنی است چارن 72 ساله برای اینکه می ترسید هرگز نتواند مراسم تشییع درخوری برای همسرش برگزار کند، به بنیادی مراجعه نمود و از آنها درخواست کمک کرد، این سازمان پس از برگزاری مراسمی برای همسر چارن سقف خانه را تعمیر و فضای بیرون آن را تمیز کرده و تشک و پتوی جدیدی به او دادند. مرد عاشق‌پیشه تایلندی پس از سوزاندن جسد همسرش، خاکستر او را با احترام در همان جایی که پیش از آن تابوت او قرار داشت، نگهداری می کند.

کدخبر: 783351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟