تصادف هولناک در بزرگراه زین الدین / پژو پارس مچاله شد + عکس

به گزارش رکنا ، سرهنگ " علی اصغر شریفی به نقل از سرکلانتر پلیس بزرگراه پلیس راهور فاتب   عنوان کرد: در ساعت 14 ظهر دیروز وقوع یک فقره تصادف  جرحی در محور بزرگراه زین الدین به شرق محدوده طباطبایی  به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که یکدستگاه سواری پژو به شدت با کامیونتی که در این مسیر متوقف  بوده  برخورد می کند.

وی بیان داشت: پس ار اطلاع از این حادثه بلافاصله  تیم کارشناسی  منطقه 25 پلیس راهور پایتخت، در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

سرهنگ شریفی  ادامه داد : با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده راننده پژو  به بیمارستان منتقل شد.

سیر مراحل قانونی

وی در خصوص این حادثه گفت : در این تصادف راننده پژو به علت عدم توجه به جلو  و راننده کامیون به علت توقف در بزرگراه  هر یک به میزان مساوی  مقصر در حادثه می باشند .

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

سرهنگ شریفی از رانندگان خواست ضمن رعایت حق تقدم در حین رانندگی و احترام به حقوق دیگر رانندگان از سرعت و سبقت در معابر جدا خودداری نموده در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری نماید جدا خودداری نمایند و همچنین از توقفات غیر ضرور در حاشیه راه بدون استفاده از وسایل هشدار دهنده جدا خودداری نمایند .

کدخبر: 777724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟