باربر مهربان رییس زورگیرها بود ! / مسافر اعتماد کرده بود !

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته در پی دریافت  پیامی از سوی مرکز فوریت های پلیسی 110 در خصوص سرقت خودرو ی وانت پیکان حامل 5 چرخ صنعتی در محدوده سه راه سیمان با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله رئیس و تیم عملیاتی کلانتری امین آباد در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بدو ورود ماموران 2 نفر مالباخته با حالت پریشان به ماموران مراجعه و یکی از آنها که از اتباع کشور همسایه بود بیان داشتند: دقایقی قبل از بازار تهران برای انتقال 5 چرخ خیاطی صنعتی به ارزش تقریبی 600میلیون ریال به مقصد پاکدشت یک وانت پیکان کرایه کردم ، در مسیر یک دستگاه خودروی پژو 405 با دوسرنشین راه ما را بستند و به بهانه اینکه دقایقی قبل خودرو شما با خودرو ما برخورد کرده با گاز اشک آور بنده را زدند و خودرو و بار را به سرقت بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام اینکه راننده خودرو که جوانی ایرانی بود گفته های صاحب بار خود را تایید و اعلام کرد که در خصوص سرقت خودروام شاکی هستم ، که هر 2 مال باخته برای  بررسی های تخصصی به کلانتری امین آباد منتقل شدند.

مشکوک بودن مالک خودرو

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت:در تحقیقات انجام شده از مال باختگان  ماموران انتظامی به حرف های مالک خودرو مشکوک و احتمال همدستی با سارقان اصلی  متصور شد و طی بررسی های تخصصی و با استفاده از شیوه و شگرد خاص پلیسی راننده خودرو که ابتدا خود را مال باخته معرفی و  قصد اعلام سرقت خودرو خود را داشت، به بزه انتسابی معترف و اقرار کرد که با 2 سارق دیگر همدست می باشد و تمامی ماجرای پیش آمده و سرقت خودرو اش نیز ساختگی و به قصد سرقت بار مالباخته بوده.

سرهنگ جلیلیان در پایان گفت: با اعترافات متهم پرونده در این خصوص تشکیل و شناسایی و دستگیری دیگر سارقان نیز در دستور کار پلیس ری قرار دارد.

کدخبر: 776457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟