انتقام آتشین از وکیل و پسرش در دفتر وکالت / مرد زندانی برج نگین را به آتش کشید + فیلم
حجم ویدیو: 22.55M | مدت زمان ویدیو: 00:03:04

آتش سوزی برج نگین امروز صبح در خیابان تهران رخ داد. در آتش سوزی برج نگین یک پدر و پسر مجروح شدند. در ادامه مشخص شد آتش سوزی برج نگین عمدی بوده است . تحقیقات برای متهم آتش سوزی برج نگین آغاز شده و تجسس های پلیسی برای دستگیری عامل آتش سوزی برج نگین ادامه دارد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، صبح امروز چهارشنبه 6 بهمن ماه، آتش سوزی عمدی در طبقه چهارم برج نگین در خیابان ستارخان به ایستگاه شماره 77 آتش نشانی و مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش داده شد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 118 ستارخان، امدادگران اورژانس و نیروهای آتش نشانی در محل حادثه برای تحقیقات و امدادرسانی حاضر شدند.

پس از اطفا حریق توسط نیروهای آتش نشانی و انتقال مجروحان توسط امدادگران اورژانش به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری تحقیقات پلیسی آغاز شد.

محل حادثه موسسه حقوقی بوده است

محمد شیوایی رئیس اداره حقوقی کانون وکلا و دبیر اول کمیسیون حمایت در گفت و گو با خبرنگار رکنا گفت: بعد از این واقعه تلخ که روز گذشته رخ داده است ،پیگیری را آغاز کردیم. بلافاصله با دبیر دوم کمیسیون کانون حمایت وکلا، پیگیری را انجام دادیم.

وی افزود: همچنین تحقیقات از محل خود این دفتر، بیمارستان مطهری و تماس تلفنی با خانواده دو بزگواری که دچار حادثه شدند، مشخص شد دفتری که دچار حادثه شده است دفتر وکالت نبوده و یک موسسه حقوقی بوده است. این نکته باید اشاره کنیم که شخصی که این اتفاق برایش رخ داده است وکیل دادگستری نیست و مدیر موسسه حقوقی است.

آتش سوزی عمدی در برج نگین ستارخان

ماموران پلیس در تجسس های ابتدایی پی بردند، مرد 40 ساله به دفتر موسسه حقوقی در طبقه چهارم برج نگین مراجعه کرده و به دلیل اختلافات شخصی با بطری بنزین پدر و پسری را در محل کارشان آتش زده و پا به فرار گذاشته است.

ماموران پلیس که دیدند دوربین های مداربسته دفتر وکالت در آتش سوزی سوخته است به سراغ دوربین در ورودی برج تجاری نگین رفتند و صحنه ورود و خروج متهم را لحظه به لحظه تماشا کردند و اقدامات برای دستگیری مرد آتش افروز کلید زده شد.

در ادامه مشخص شد پدر و پسر مجروح شده در حادثه آتش سوزی توسط اهالی برج نگین از دل آتش نجات پیدا کردند و بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شدند.

پس از بررسی صحنه جرم، دفتر موسسه حقوقی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار تیم پلیس قرار گرفت.

گفتگو با مجروح آتش سوزی برج نگین

برای گفتگو با مجروحان حادثه به بیمارستان سوانح سوختگی شهیدمطهری رفتم. پدر خانواده دچار 80 درصد سوختگی شده و پسرش 40 درصد سوخته است. پسر جوان با صورت و 2 دست سوخته درخصوص آتش سوزی عمدی در دفتر موسسه حقوقی پدرش در مورد چگونگی این حادثه با خبرنگار رکنا صحبت کرد.

چه اتفاقی افتاد؟

چندی قبل پدرم مردی را از زندان آزاد کرد. حتی 300 میلیون تومان هم به او کمک کردیم اما او به دفتر موسسه حقوقی مان آمد و اقدام به آتش زدن پدرم و دفتر کار پدرم کرد.

انگیزه اش چه بود؟

او اختلال دوقطبی داشت به همین دلیل اقدام به آتش سوزی کرد.

متهم چگونه شعله آتش را روشن کرد ؟

در ابتدا روی پدرم بنزین ریخت و بعد با فندک آتش را روشن کرد.

شما در دفتر موسسه حقوقی بودی ؟

بله من پدرم را از دل آتش به بیرون کشیدم.

آتش را چگونه خاموش کردید ؟

یکی از همسایه ها به صحنه آتش سوزی آمد و با پتو آتش روی پدرم را خاموش کرد و پدرم را نجات داد.

مرد آتش افروز درگذشته به چه جرمی زندان رفته بود ؟

نمی دانم. پدرم از پرونده متهم اطلاع دارد.

از پلیس چه درخواستی دارید ؟

حادثه را پیگیری کنند.

بنابراین گزارش، پرونده حادثه آتش سوزی برج نگین در کلانتری 118 ستارخان تشکیل شد و دستگیری مرد آتش افروز در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت.

کدخبر: 766729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی دبیر گروه حوادث: حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟