حمله مرگبار خرس قهوه ای به شکارچی مسلح / مرد جوان تکه تکه شد + عکس

یک شکارچی جوان ایتالیایی بر اثر حمله خرس جان خود را از دست داد. این خرس پس از حمله به شکارچی با پاره کردن سرخرگ رانی (شریان فمورال) پای وی موجب خونریزی شدید و در نتیجه مرگ او شد.

به گزارش رکنا، بنا به گزارش میرر این اتفاق وحشتناک اوائل این هفته در استان گروستو در منطقه توسکانی ایتالیا رخ داد. «گوئیلیو بوراتینی» ۳۶ ساله پس از شلیک و اصابت گلوله به خرس و زمانی که این حیوان روی زمین افتاد تصمیم گرفت به آن نزدیک شود.

اما ناگهان این خرس از روی زمین بلند شد و با تعقیب این شکارچی پای او را گاز گرفت. این خرس با پاره کردن سرخرگ رانی پای راست بوراتینی و ایجاد زخم عمیق موجب خونریزی شدید قربانی شد.

حمله خرس

تیم اورژانس و تیم نجات جنگل به محل حادثه اعزام شدند، اما با وجود تلاش زیاد موفق به نجات جان شکارچی جوان نشدند. گفته می‌شود پدر قربانی نیز به علت وارد شدن شوک به وی تحت درمان قرار گرفته است.

دفتر دادستانی عمومی گروستو که در جریان این حادثه قرار گرفته اعلام کرده که نیازی به انجام کالبدشکافی جسد قربانی نیست. این تصمیم به دلیل آنکه بوراتینی توسط یک حیوان وحشی مورد حمله قرار گرفته و عواقب جنایی در این باره وجود ندارد، گرفته شده است. قربانی متاهل و دارای یک دختر ۶ ساله بود.

کدخبر: 766590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟