تولد نوزادان سه قلو در بیمارستان بی بی حکیمه گچساران + عکس

دکتر پردیس بخشایی، مسئول فنی بخش ای وی اف بیمارستان بی بی حکیمه شهرستان گچساران از تولد نوزادان سه قلو در این بیمارستان خبرداد و گفت: یک زن ۳۲ ساله پس از نازایی ثانویه طی دومین زایمان خود و در ۳۵ هفتگی با انجام عمل سزارین صاحب سه فرزند شد.

به گزارش رکنا، وی افزود: این زن که به علت نازایی ثانویه تحت درمان و دارو بود، روز دوشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان بی بی حکیمه شهرستان گچساران صاحب دو فرزند دختر و یک پسر شد.

بخشایی با بیان اینکه این مادر هم اکنون یک فرزند پسر حدود ۸ ساله دارد، اظهارکرد: یکی از نوزادان سه قلوی این زن در بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) و دو قل دیگر به دلیلی زردی در این بیمارستان بستری شده اند.

 مسئول فنی بخش ای وی اف بیمارستان بی بی حکیمه شهرستان گچساران تصریح کرد: وزن این نوزادان قل اول دو کیلوگرم، قل دوم  ۲کیلو و ۳۰۰ گرم و قل سوم ۲ کیلو و ۱۰۰ گرم بوده و حال عمومی مادر و نوزادان خوب است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری مادران نابارور تحت درمان این بیمارستان، ۴ سه قلو و بیش از ۲۰ دو قلو در این بیمارستان و شهرهای بهبهان استان خوزستان، نورآباد ممسنی استان فارس و یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ختم به بارداری و زایمان شدند.

کدخبر: 764158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟