درگیری خونین در تیم نوجوانان شهرخودرو / با مشت و لگد به جان هم افتادند + عکس

در روزی که شهرخودرو همچون لیگ برتر، در جام حذفی هم با شکست مقابل مس رفسنجان از گردونه رقابت‌ها کنار رفت، اتفاقات عجیبی در تیم‌های پایه این باشگاه نیز رقم خورد که منجر به زد و خورد میان ۲ پیشکسوت فوتبال ایران شد.

به گزارش رکنا، پیش از این قرار بود روز سه‌شنبه، تیم نوجوانان شهرخودرو که قاسم دهنوی هدایت آن را برعهده دارد، راهی ساری شود تا در مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور به میدان برود، اما حمیدرضا زوهانی، مدیر تیم‌های پایه شهرخودرو جلوی حرکت اتوبوس را گرفت و اعلام کرد قاسم دهنوی برکنار شده‌است.

این رفتار زوهانی با واکنش دهنوی روبه‌رو شد و در نهایت طرفین با یکدیگر به صورت فیزیکی درگیر  شدند و با ضربات مشت و لگد به جان هم افتادند که با ورود پلیس به محل حادثه در نهایت طرفین به کلانتری رفتند.

درگیری فیزیکی در تیم نوجوانان شهرخودرو

در واکنش به این اتفاقات، اعضای تیم نوجوانان نیز اعلام کردند بدون قاسم دهنوی به ساری نمی‌روند و تاکنون تیم مشهد را ترک نکرده‌است.

تیم نوجوانان شهرخودرو در ۱ بازی دیگر این فصل هم به دلیل مشابه در میدان حاضر نشده و اگر در ساری هم حضور نیابد، احتمالا از جدول رقابت‌ها کنار گذاشته خواهدشد و به یک دسته پایین‌تر سقوط می کند.

کدخبر: 764087 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟