حادثه برای 5 زن و مرد در پرواز کاسپین / جزئیات خروج از باند در اصفهان

عباس عابدی، سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه چهارشنبه خبر انحراف از باند هواپیمای کاسپین پرواز مشهد-اصفهان هنگام فرود در فرودگاه شهید بهشتی به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و سه واحد امدادی به محل اعزام شد.

به گزارش رکنا، سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: در این حادثه پنج نفراز مسافران شامل ۳ زن و ۲ مرد مصدوم شدند. یک زن ۳۰ ساله از ناحیه مچ پا دچار آسیب شد و یک بانوی ۵۵ ساله نیز دچار افزایش فشارخون براثر اضطراب حادثه شد که هر دو به بیمارستان فارابی منتقل شدند.

حمله قلبی یک مرد در اثر نقص فنی هواپیما

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح‌ کرد: یک مرد نیز دچار مشکل قلبی شده بود که برای اعزام به بیمارستان رضایت نداد. همچنین ۲ مصدوم شامل خانم ۷۶ ساله و مرد ۶۳ ساله نیز به‌صورت سرپایی در محل درمان شدند.

«رضا جعفرزاده» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از نقص فنی در چرخ اصلی سمت چپ هواپیمایی کاسپین هنگام فرود در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان خبر داد و گفت:هواپیمای بویینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی کاسپین با 119 سرنشین  در ساعت ۱۷:07 چهارشنبه هنگام لندینگ در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان دچار نقص فنی در قسمت ارابه فرود شد و نتوانست در باند فرودگاه فرود آید.

خروج از باند به خاطر نقص فنی در چرخ هواپیما

بر اساس گزارش سازمان هواپیمایی کشوری، پس از وقوع سانحه، نمایندگان دفتر بررسی سوانح و حوادث این سازمان بهمراه یک تیم متخصص از شرکت هواپیمایی بلافاصله در محل حاضر شده و اقدامات اولیه برای ارزیابی شدت سانحه انجام گرفت و دستگاههای ثبت و ضبط اطلاعات پروازی از روی هواپیما پیاده  وبرای بازخوانی به تهران منتقل شد.

کدخبر: 759772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟