مرگ دلخراش کارمند بیمارستان کاشان / دادستان وارد عمل شد

 در واحد بی‌خطر سازی پسماندهای بیمارستان شهید بهشتی یکی از پرسنل دچار حادثه شد و فوت کرد.

به گزارش رکنا، در همین زمینه روح‌الله دهقانی دادستان کاشان اظهار کرد: این دستگاه دچار نقص فنی شده بود که فرد متوفی در حین بررسی این نقص فنی دچار حادثه شده و متأسفانه منجر به مرگ وی شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ایمنی تعیین شده‌اند تا علت حادثه مشخص شود، تصریح کرد: برای بی‌احتیاطی هر شخص حقوقی و حقیقی برابر قانون مجازات پیش‌بینی‌ شده است.

دهقانی بابیان اینکه هرگونه تصمیم‌گیری در این زمینه با توجه به احراز شدن هرگونه علتی اتخاذ می‌شود، ابراز داشت: در این زمینه نیز پرونده‌ای تشکیل‌شده است تا روند اقدامات انجام‌شده به‌صورت قانونی پیگیری شود.

علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است

ابوالفضل شجاعی رئیس بیمارستان شهید بهشتی کاشان نیز، ضمن ابراز تأسف از فوت یکی از پرسنل بیمارستان اظهار داشت: این فرد متوفی در حین حادثه تنها بوده و از این‌ رو علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی بابیان اینکه نامبرده در بخش بی خطرسازی پسماندهای بیمارستان شهید بهشتی کاشان مشغول به کار بوده است، افزود: پیشامد رخ‌داده در زمره حوادث حین کار بوده و ازاین‌رو اقدامات لازم در زمینه علت حادثه صورت پذیرفته است.

شجاعی ضمن ابراز همدردی با خانواده کارکنان این بیمارستان ابراز داشت: پس از اطلاع از حادثه عوامل انتظامی شهرستان کاشان در محل حادثه حضور پیدا کردند و اقدامات در رابطه با رخداد این حادثه صورت پذیرفت.

کدخبر: 748093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟