مرگ های دردناک 9 زن و مرد اصفهانی در 8 ماه گذشته + جزئیات

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۹ نفر از شهروندان استان اصفهان از ابتدای سال جاری بر اثر گارگرفتگی جان خود را از دست داده‌اند.

غفور راستین با اشاره به مأموریت‌های اورژانس استان اصفهان در زمینه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲ مأموریت اورژانس با این موضوع بوده است.

به گزارش رکنا، وی با بیان اینکه از این تعداد مأموریت ۶۴ مصدوم نیاز به دریافت خدمات درمانی داشته‌اند، ابراز داشت: همچنین ۹ زن و مرد از کسانی که دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده‌اند نیز از ابتدای سال جاری تاکنون در استان اصفهان جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان سهم شهر اصفهان از میزان حوادث گازگرفتگی را ۲۶ مورد اعلام کرد و تصریح کرد: از این تعداد مأموریت ۱۷ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند، هشت نفر به صورت سرپایی درمان و یک نفر نیز فوت شده است.

وی افزود: در شهرستان سمیرم نیز در سال جاری سه مورد مرگ ناشی از گازگرفتگی و در نجف آباد نیز دو مورد مرگ ناشی از گازگرفتگی گزارش شده است.

مرگ 9 نفر  با گازگرفتگی

راستین در خصوص جدیدترین گزارش گازگرفتگی در استان اصفهان نیز گفت: ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه صبح امروز گازگرفتگی در شهرک منظریه شهرستان خمینی شهر به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به این حادثه نیز یک دستگاه آمبولانس اعزام شده است.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه جوان ۳۵ ساله جان خود را از دست داده است، ابراز داشت: این جوان بر اثر نشستی گاز از بخاری دچار مسمومیت شده و جان باخته است.

کدخبر: 737438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟