3 عکس دلخراش از صحنه مرگ مرد تهرانی !

به گزارش رکنا، ساعت 16:15 روز گذشته در پی تماس اهالی یک ساختمان با سامانه 125 و اعلام یک حادثه دلخراش برای یک کارگر، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 85 و گروه امداد و نجات یک این سازمان را به محل حادثه در خیابان رودکی روانه کرد.

افشین فلاح‌زاده؛ افسر آماده منطقه پنج عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک کارگر تعمیرکار تأسیساتی در قسمت موتورخانه ساختمانی مشغول کار بود که ناگهان منبع انبساط موتورخانه بر روی این مرد افتاد و وی از قسمت سر دچار آسیب‌دیدگی شدید شد.

 مرگ دلخراش تعمیرکار بر اثر سقوط منبع موتورخانه

وی افزود: عوامل اورژانس پس از انجام معاینات اولیه اعلام کردند که این شخص بر اثر شدت صدمات وارده به سرش، در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

فلاح‌زاده تصریح کرد: نجاتگران آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه با احتیاط و دقت کامل، منبع را از روی این فرد برداشتند و سپس پیکر بی‌جان وی را برای انجام اقدامات قانونی و نیز انتقال به پزشکی قانونی، تحویل عوامل انتظامی دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ کارشناسان آتش‌نشانی منطقه در حال حاضر علت وقوع این حادثه ناگوار را در دست بررسی قرار داده‌اند.

جسد

جسد

کدخبر: 732529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟