جزئیات مرگ تلخ 3 مرد در چهارباغ کرج / در خانه ویلایی رخ داد

یک منبع کارگری در استان البرز در ارتباط با وقوع یک حادثه منجر به مرگ سه کارگر در روستای آغلان تپه چهارباغ گفت: متاسفانه اقدامات غیرقانونی برخی افراد جان کارگران را به خطر می‌اندازد.

یک منبع کارگری درباره مرگ سه کارگر گفت: متاسفانه با  اقدامات غیرقانونی برخی افراد در ساخت و ساز ساختمان جان کارگران را به خطر می‌اندازد.

به گزارش رکنا، او گفت: روز هفتم مهر ماه شاهد مرگ سه کارگر در روستای آغلان تپه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ بودیم که حین نصب غیرقانونی انشعاب گاز دچار حادثه شدند.

مرگ همزمان 3 کارگر در خانه ویلایی کرج

او با بیان اینکه بی‌احتیاتی و رعایت نکردن نکات ایمنی جان کارگران را به خطر می‌اندازد، در تشریح جزئیات مرگ سه کارگر گفت: روز حادثه سه کارگر حین انجام حفر چاه برای نصب انشعاب غیر مجاز گاز یک واحد مسکونی ویلایی در روستای آغلان تپه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ دچار حادثه گاز گرفتگی شدند.

او با بیان اینکه با تماس اهالی روستا امدادگران به سرعت خود را به محل حادثه رساندند، در ادامه گفت: هرچند امدادگران با استفاده از تجهیزات و بکارگیری ابزارهای مخصوص تمام تلاش خود را برای نجات جان کارگران حادثه دیده بکار گرفتند و آن‌ها را به خارج از چاه انتقال دادند اما اقدام آنها بی‌فایده بود و آنها قبل از رسیدن امدادگران جان خود را از دست داده بودند.

او با بیان اینکه کارشناسان بدنبال علت حادثه و مقصران احتمالی آن هستند، گفت: از مسئولان اداره گاز درخواست داریم نظارت خود را بر مالکان واحدهایی که با اقدامات غیرمجاز خود جان کارگران را به خطر می‌اندارند را بیشتر کنند.

کدخبر: 725911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟