آتش سوزی بزرگ در  بیمارستان امید اصفهان

به گزارش رکنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حریق در بیمارستان امید اصفهان خبر داد و گفت: این حریق قبل از سرایت به داخل بیمارستان و با کمترین خسارت ممکن خاموش شد.

فرهاد کاوه آهنگران با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساعت ۱۹ و ۵۹ دقیقه امروز (یکشنبه_۱۰ مردادماه) روئیت دود و شعله از داخل بیمارستان امید به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله اکیپ آتش نشانی از دو ایستگاه یک در خیابان مطهری و ایستگاه شماره هشت از ایستگاه آتشگاه به موقعیت اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه مقدار زیادی ضایعات و یونولیت بین ساختمان جدید و قدیم طعمه حریق شده بود، گفت: این حریق از فضای باز به اتاق تجهیزات بخش پیوند اعضا و مطب دکتر سرایت کرده بود، اما با سرعت عمل آتش نشانان از سرایت آن با بخش های دیگر جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان از ایستگاه شماره یک در کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیدند و حریق را کنترل کردند، خاطرنشان کرد: دودزدگی و مشکلی برای بیماران در بیمارستان به وجود نیامد و قبل از سرایت آتش به داخل بیمارستان با کمترین خسارت ممکن خاموش و توصیه های ایمنی به آتش نشانان داده شد.

کدخبر: 709353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟