واژگونی مرگبار اتوبوس مسافربری در دامغان / 3 بامداد رخ داد

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: برخورد یک دستگاه وانت پراید با اتوبوس در محور جندق- دامغان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت.

 سرهنگ تقی کبیری روز دوشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ساعت سه و ۵۶ دقیقه بامداد گذشته یک فقره حادثه رانندگی واقع در محور جندق - دامغان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ سمنان اعلام شد.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: مأموران پلیس راه بدون وقفه به آدرس اعلامی اعزام شدند و در بررسی های میدانی مشخص شد در کیلومتر ۱۵ محور جندق- دامغان یک دستگاه خودروی وانت پراید با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرده است.

وی بیان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد یک دستگاه وانت پراید با یک اتوبوس با ۴۰ نفر مسافر برخورد کرده و متاسفانه در این حادثه راننده ۵۹ ساله وانت پراید در دم فوت و سرنشین آن که بانوی ۴۵ ساله به شدت مجروح شده است.

کبیری با بیان اینکه ۲ نفر از مسافران اتوبوس نیز در این حادثه مجروح شدند، گفت: انحراف به چپ راننده وانت پراید علت اصلی حادثه اعلام شد.

رئیس پلیس راه استان سمنان از انتقال مجروحان حادثه به مرکز درمانی خبر داد و گفت: خستگی و خواب‌آلودگی عامل بیشتر سوانح و تصادفات جاده ای این استان را تشکیل می دهد که توجه رانندگان به این مسئله باید بیشتر باشد.

جاده دامغان به جندق، رکورددار بیشترین میزان فوتی‌های تصادفات استان سمنان برای ترمیم محور و ۲ بانده شدن نیازمند توجه ویژه مسوولان است.

طول محور دامغان ـ جندق به عنوان محور اتصالی استان سمنان به استان اصفهان از دشت کویر ۲۷۰ کیلومتر است که ۲۴۰ کیلومتر آن در محدوده شهرستان دامغان و ۳۰ کیلومتر آن در استان اصفهان قرار دارد.

کدخبر: 707947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟