۷۵۰ کودک کارتن خواب با عیدی به خانه‌هایشان رفتند + عکس

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، موسسه طلوع بی نشان‌ها که سال‌هاست در حوزه اعتیاد و کارتن خوابی فعالیت می‌کند، هر سال پیش از شروع سال جدید، تلاش می‌کند با تامین مایحتاج کودکان آسیب دیده از کارتن خوابی و اعتیاد آنها را شاد کند.

اکبر رجبی مشهود، مدیرعامل موسسه طلوع بی نشان ها در گفت و گویی اعلام کرد که امسال هم ۷۵۰ کودک آسیب دیده از کارتن خوابی و اعتیاد در شهرهای تهران، کرج و شهریار به همراه یاوران این موسسه برای خرید به مراکز تجاری رفتند و با سلیقه خود، لوازم مورد نیاز خود را خریداری کردند.

او با اشاره به اینکه این کار با هدف پیشگیری از اعتیاد انجام می‌شود، گفت: این کودکان عموما کودکانی هستند که یا خودشان یا یکی و یا هر دو نفر از والدین آنها تجربه کارتن‌خوابی داشته‌اند. بخشی از این کودکان، فرزندان افراد بهبودیافته یا در حال بهبودی کارتن‌خوابی طلوع هستند.

رجبی مشهود ادامه داد: مخاطبان این پروژه خانواده‌هایی هستند که کارتن‌خوابی بر شالوده زندگی آنها تاثیر مستقیم گذاشته است. طلوع با شناسایی و حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده از اعتیاد با تمرکز بر کودکان، می‌کوشد تا به آنها تجربه زندگی شاد اجتماعی را هدیه کند.

 

کدخبر: 979574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟