پیام تسلیت زاکانی در پی درگذشت مدیرکل دفتر پایش شهرداری تهران

به گزارش رکنا به نقل از سایت شهر، علیرضا زاکانی در پیامی درگذشت محمد امیرآبادی - مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران - را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

« کُلُّ مَنْ عَلَیْهَا فَانٍ وَیَبْقَی وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِکْرَامِ

باسمه تعالی

خبر درگذشت ناگهانی همکار عزیز و ارجمندمان مرحوم محمد امیرآبادی، موجب بسی تأثر و تألم خاطر شد. آن مرحوم که از مدیرانِ جوان، خوشنام و پُرتلاش شهرداری تهران بود، با تخلّق به اخلاق حسنه، شکیبایی، اخلاص در عمل و روحیه جهادی، تمام تلاش خویش را در راه خدمت صادقانه و حرفه‌ای به شهروندان عزیز تهرانی مبذول داشت و حقیقتاً در این عرصه مبارک، بسیار خوش درخشید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه جانگداز به خانواده محترم و معزّز ایشان و خانواده بزرگ شهرداری تهران، از درگاه الهی غفران و رحمت واسعه را برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان مسئلت می نمایم.»

گفتنی است محمد امیر آبادی - مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران - روز گذشته ( ۱۲ بهمن ماه) بر اثر گازگرفتگی درگذشت. امیرآبادی استادیار مهندسی حمل و نقل در دانشگاه علم و صنعت در آذرماه سال 1400 با حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران به عنوان مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران منصوب شد.

مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران درگذشت این مدیر جوان را به خانواده این مرحوم تسلیت گفت.

کدخبر: 968995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟