سه ساعته خانه ام را از من گرفتند/ اگر نماینده فعلی مردم ایذه دلسوز است ، وضعیت اسفناک بیمارستان را سروسامان دهد

به گزارش خبرنگار رکنا از خوزستان،  بهزاد وکیلی ریاست پیشین بیمارستان شهدای ایذه در تشریح شرایط فعلی بیمارستان شهدای ایذه که باعث نگرانی عمومی شده است ، گفت: اگر در ایذه فرصت خدمت گذاری ایجاد شد، تنها بخاطر حمایت های مردم سخاوتمند و نجیب این شهر بوده که هرگز این همدلی را فراموش نخواهم کرد.

این متخصص قلب و عروق افزود: به جرات می گویم که از محدود مدیرانی در شهرستان ایذه بوده ام که در دوره مدیریتی ام برخی از روزها بیش از ۱۷ ساعت در محل کار بودم و تاساعت ۲ شب شخصا در اورژانس بیمارستان بیماران را ویزیت می کردم. گواه بنده دوربین های مداربسته بیمارستان شهدای ایذه است.

وکیلی ادامه داد: هدف من همواره نجات جان مردم بوده و هرگز مادیات برایم اولویت نداشته است.یکی از دغدغه های من در دوره مدیریت، مبارزه با مافیا و باندهای فساد مالی در حوزه بهداشت و درمان در ایذه بود.از روز آغاز فعالیت و پذیرش مسئولیت در بیمارستان شهدای ایذه ، جلو فساد این افراد را گرفتم و با آنها قاطعانه مبارزه کردم و می دانستم که مبارزه با فساد هزینه دارد .

وکیلی گفت : در همین مدت، بیش از ۱۵ پزشک متخصص از نقاط مختلف کشور را  به ایذه آوردم، بخش دوم CCU  را راه اندازی کردم و برای اولین بار هیچ بیماری در بیمارستان در بخش قلب فوت نشد . کما این که بیمارانی که دچار ایست قلبی کامل شده بودند را به زندگی برگرداندم.

او افزود: در همین مدت در ایذه از روش های مدرن درمان قلبی بدون هرگونه امکاناتی استفاده کردم که فقط در تهران چنین تکنیک هایی را برخی از پزشکان قلب می‌دانند و می‌توانند از آن استفاده کنند که در ایذه بارها برای نجات بیمار از مرگ حتمی استفاده شد.

او گفت: از آنجایی که مبارزه با فساد همیشه هزینه دارد من نیز از این قائده مستثنا نبودم. به گونه ای که با روش های مختلف باعث فرار پزشکان متخصص شدند. همان کسانی که محل اسکان مرا ظرف سه ساعت گرفتند و ما را وادار به رفتن کردند.

او در پایان گفت: اگر نماینده محترم شهرستان در مجلس دلش به حال مردمش می‌سوزد با بازرسی فوری از شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه و با سرو سامان دادن به وضعیت اسفناک فعلی بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان  ثابت کند در صدد خدمت به مردم است و در مسیر مبارزه با فسا د مصمم است و فرمایشات رهبری را ملاک عمل قرار دهد.

گفتنی است، سخنان بهزاد وکیلی رئیس پیشین بیمارستان ایذه در حالی مطرح شد که مردم این منطقه می گویند: یکی از عمده مسائل نگران کننده در حوزه درمان و بخصوص بیمارستان شهدای ایذه ، نبود متخصص کافی  است که همین مورد همواره باعث دلخوری و شکایت مردم در مراجعات متعدد به این بیمارستان شده است.

 

 

 

کدخبر: 961012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
بهنام رضایی (مالمیر) دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟