سپهر خلجی: نفوذ در دولت قبل تا اصلی ترین لایه های مدیریت کشور تسری پیدا کرده بود

به گزارش خبرنگار رکنا، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ظهر امروز در آیین بزرگداشت راویان سلامت که در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، بیان داشت: روند ناامید سازی مردم توسط رسانه های خارجی از مدت ها پیش شروع شده است و خبرنگاران در خط مقدم مقابله با این جریان هستند.

وی افزود: خبرنگاران نه تنها باید با این جریان مقابله کنند بلکه لازم است در راستای امید آفرینی در بین مردم عمل کنند و در این مسیر باید به دستاوردها در حوزه های مختلف به ویژه دستاوردهای حوزه بهداشت و سلامت توجه شود.

خلجی تصریح کرد: دولت سیزدهم در حالی وزارت بهداشت را تحویل گرفت که نزدیک به ۷۰۰ فوتی در روز به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور اتفاق می افتاد و این تنها رقمی بود که آمارهای رسمی به آن اشاره می کرد.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: ما در دولت قبل توقف رشد و تولید را در کشور داشتیم و شاخص ها شاخص های منفی بودند و بعد از تلاش هایی که همکاران ما در دولت فعلی انجام دادند از این موانع گذشتیم.

وی گفت: در دولت قبل نفوذ در کشور یک مساله اصلی بود و تا نزدیک ترین طبقات هسته مدیریت کشور تسری پیدا کرده بود. یکی دیگر از اقدامات دولت سیزدهم آزاد کردن منابع بلوکه شده ایران در کشورهای مختلف است که به لطف همکاران ما در دستگاه دیپلماسی توانستیم این منابع را آزاد کنیم.

خلجی افزود: ما در این رقابت نفس گیر روایت ها بسیار سخت و دشوار است که تا این مرحله پیش آمدیم و وزارت بهداشت دقیقا می تواند در حوزه امیدوار کردن مردم و مقابله با جریان ناامیدسازی اقدامات موثری انجام دهد.

کدخبر: 918453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟