تصادف مرگبار دانش آموزان نیکشهری در مسیر بازگشت به خانه / دو دانش آموز  برادر بودند+ عکس و جزئیات

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، خبر فوت سه دانش آموز نیکشهری در استان سیستان و بلوچستان ساعاتی پیش منتشر شد . در خبر آمده بود این سه دانش آموز که دو نفر از آنها برادر هم هستند در مسیر برگشت از مدرسه به خانه در اثر تصادف جانباختند.  هویت سه دانش‌آموزان جان باخته «بهنام رشیدی‌پور، بهروند رشیدی‌پور هر دو برادر فرزند نورمحمد و فرشید رشیدی‌پور فرزند گل محمد» اعلام شده است.هر سه نفر اهل روستای کوراندپ از توابع بخش چاهان احراز شده است.

عباس پوردرویش - مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در  خصوص این خبر به خبرنگار اجتماعی رکنا گفت: جزئیات خبر فردا تکمیل می شود. این اتفاق خارج از ساعت مدرسه بوده است و در مدرسه هم رخ نداده است. دانش آموزان حادثه دیده دبیرستانی هستند. طبق اطلاعات اولیه ای که به دست ما رسیده است. این چند دانش آموز برای برگشت به منزل سوار دو موتورسیکلت بودند و در مسیر تصادف رخ داده است .تا این لحظه به ما دو فوتی اعلام شده است.

گفتنی است که دانش‌آموزان روستایی اکثر نقاط بلوچستان با مشکل سرویس مدارس روبرو هستند و با وجود این‌که در سالیان اخیر بارها شاهد جانباختن دانش‌آموزان بدلیل استفاده از خودروهای عبوری خصوصاً وانت بودیم اما تاکنون اقدام مناسبی صورت نگرفته است.

کدخبر: 871609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟