به شهرداری تهران بگویید خیابان های فرعی و کوچه ها هم معبر عمومی است/
مدیریت یک روز برفی در شمال تهران کار سختی نیست آقای شهردار + فیلم
حجم ویدیو: 87.16M | مدت زمان ویدیو: 00:05:14

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، امروز 23 بهمن 1401، تهران پس از بارش برف ، سفیدپوش شده است. اما شادیِ داشتن برف در پایتخت برای تهرانی ها، زیاد طول نمی کشد چراکه با مشکل تردد، حتی با پای پیاده مواجه می شوند. امروز امین توکلی زاده، معاون اجتماعی شهرداری تهران در توییتی نوشته است که: «در این شب و روزهای سرد وظیفه دارم از همکاران خدوم معاونت خدمات شهری و همه عزیزان تلاشگر که بدون منت در تلاش هستند نوکری مردم شریف و عزیز کشورم را بکنند تشکر نمایم.»

-9223372036854775808_-210024

این در حالی است که شهرداری ها، سازمان های خدمات رسان هستند و وظیفه ذاتی شان خدمت رسانی است، حال مشخص نیست منظور از کار بدون «منت»، برف روبی در شهر تهران چه کار اضافه بر سازمانی است که شهرداری تهران آن را پذیرفته و حال باید بر سر شهروندان منت گذاری هم شود!

مشاهدات خبرنگار رکنا در منطقه 2 تهران نشان می دهد بسیاری از مردم در معابر فرعی، دچار مشکل در تردد شده اند و عده ای خودروهایشان را رها کرده اند.

بعضی از آنها از صبح زود در خیابان ها در برف مانده و مدتی طولانی در تماس با 137 شهرداری تهران بودند؛ ولی همچنان نیروهای خدمات شهری برای شن پاشی حضور پیدا نکردند.

همه این موارد در حالی است که ناصر امانی ، عضو شورای شهر تهران چند روز پیش در توییتی ذکر کرده بود که بودجه برف روبی در تهران هدر می رود.

او امروز نیز در صحن شورای شهر تهران گفت: بروید ببینید مردم زیر پست عذرخواهی من چه نوشته‌اند؟ من شرم دارم کامنت های مردم را اینجا بخوانم. گفته‌اند همه شما شورا را رها کنید. شهر را رها کنید خودش اداره می‌شود. آقای زاکانی بعدازظهر روز چهارشنبه یا پنجشنبه باید به اتاق ماریتورینگ معاونت حمل و نقل می‌رفت و معاونت‌ها و شهرداران را به خط می‌کرد تا آن فاجعه نصف شب اتفاق نیافتد.

امانی افزود: در خانه تا ۳ و نیم نصف شب دیدم که مردم یا ماشین را هل می‌دهند یا ماشین‌شان را کنار خیابان پارک کرده و پیاده به خانه‌شان می‌روند.  به من حق بدهید توییت بزنم و بگویم بودجه برف‌روبی شهرداری هدر می‌رود.

کدخبر: 868904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟