آیا کادر درمان شاغل در دوران کرونا تبدیل وضعیت خواهند شد؟

به گزارش رکنا به نقل از وبدا،  بهروز رحیمی در جمع معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌ های علوم پزشکی حاضر در دوره پودمانی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کشور به تأثیرهای مثبت این دوره‌ها در ارتقای سطح مدیریت دانش معاونان توسعه و تحول محاسبات ذهنی مدیران اشاره کرد و افزود: مهمترین مهارت مدیریت، آرام ماندن در سختی‌ها و تهدیدها است.

وی با تأکید بر اهمیت سرمایه‌های انسانی وزارت بهداشت از معاونان توسعه خواست که نگاه ویژه‌ای به رفاهیات کارکنان داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، نیروهای شرکتی و ۸۹ روزه را نیز بخشی از سرمایه‌های انسانی ارزشمند وزارت بهداشت دانست و با بیان اینکه این نیروها نباید تعدیل شوند به حفظ و ماندگاری آنان تأکید کرد.

وی با اشاره به جانفشانی‌های نیروهای شاغل در دوران کرونا به برنامه‌ های وزارت بهداشت برای جبران زحمات آنان اشاره کرد و گفت: تغییرات و اصلاحات در فرآیندهای مختلف مدیریتی، ضروری است و در مدیریت نباید بند عادت‌ها شد بلکه باید با آغوش باز از تغییرات استقبال کرد. مدیران باید ضمن امیدواری به آینده، منعطف و منسجم تصمیم‌گیری کنند.

رحیمی از یادگیری و خرد جمعی به ‌عنوان عاملی برای تبدیل دانایی به توانایی یاد کرد و گفت: استفاده زنجیره وار از تجارب مدیریتی موفق موجب ایجاد حلقه‌ های توانایی و اعتمادبه‌ نفس و عزت‌ نفس مدیریتی خواهد شد. ماهیت مدیریت، انسانیت است و انسانیت مبتنی بر اخلاق است و مدیریت بر انسان‌ها، بدون رعایت اخلاق ارزشی ندارد.

کدخبر: 838834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟