بلاتکلیفی 5 ساله مالکان برج دامون دریایی 2 کیش / مدیرعامل منطقه آزاد کیش: دو هفته دیگر وضعیت مالکان را مشخص می کنیم
به گزارش خبرنگار رکنا، سال 92 پروژه ساختمانی برج  دامون دریایی 2 در منطقه آزاد کیش کلید خورد. حدود 140 مالک به صورت نقدی یا اقساط واحدهایی در این برج خریداری و سازندگان ملک شروع به کار کردند. قرار بود  واحد ها در سال 95 به هر مالک تحویل داده شود اما به طور ناگهانی عملیات ساخت از اواخر سال 94 متوقف شد. در ادامه یکی از سازندگان اصلی به کانادا سفر کرد و دیگر سازندگان نیز پاسخ درستی به مالکان در خصوص علت توقف ساخت ندادند.
حال 140 مالک این واحدها، با تجمع در برابر ساختمان مناطق آزاد کیش از رئیس این سازمان خواستار شدند که به شرایط بلاتکلیف آنها رسیدگی کند.
آزاده مختاری / برج دامون دریایی 2 کیش

تا دو هفته آینده خبر می دهیم

مهدی کشاورز مدیر عامل مناطق آزاد کیش در گفت و گو با رکنا در خصوص پرونده بلاتکلیف برج دامون دریایی 2 چنین گفت: رسیدگی به پرونده این پروژه ساختمانی بلاتکلیف مانده در دستور کار است. سعی می کنیم به سرعت تعیین تکلیف صورت بگیرد. تا دو هفته دیگر خبرهایی از روند رسیدگی و تعیین تکلیف  این ساختمان نیمه کاره برای مالکان داریم.
مهدی کشاورز تاکید داشت: چندین پروژه اینچنینی در کیش وجود دارد که طی سال ها بلاتکلیف مانده است. قصد ما این است همه این پروژه های بلاتکلیف مانده را طی نشست با  مالکان و سازندگان تعیین تکلیف کنیم. در خصوص برج دامون دریایی 2 نیز تا دو هفته آینده خبرهایی در خصوص روند تعیین تکلیف این ساختمان نیمه کاره برای مالکان خواهیم داشت.
 
 

 

کدخبر: 778287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟