بیوگرافی و سوابق ناصر امانی منتخب شورای شهر ششم

به گزارش رکنا، نگاهی داریم به بیوگرافی و سوابق ناصر امانی که پیشتر در فهرست ائتلاف نیروهای انقلاب قرار گرفته بود.  ناصر امانی اکنون عضو شورای شهر تهران است. در این بخش بیوگرافی ناصر امانی را بخوانید.

بیوگرافی و تحصیلات ناصر امانی

ناصر امانی در کنار ۲۰ تن از اعضای شورای ائتلاف نیروهای اصولگرا، به پارلمان ششم راه یافت و تا ۱۴۰۴ شمسی، مسئولیت مدیریت امور شهری را بر عهده دارد. ایشان، شصت و یک سال داشته و مدرک حوزوی سطح دو حوزه علمیه قم را داراست. ایشان هم چنین موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته فرماندهی و ستاد از دانشگاه امام حسین  (ع) گردید.

این دارنده مدرک دافوس، سابقه معاونت نیروی انسانی نیروی زمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  را نیز در کارنامه دارد. هم چنین حجت الاسلام ناصر امانی ، پیش تر، به  عنوان معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فعالیت داشت.

در کارنامه  ناصر امانی ، قائم مقامی معاونت مالی و اداری شهرداری تهران نیز دیده می شود. لذا این منتخب شورای اسلامی دوره ششم، اشراف خوبی به حوزه اداری و مالی و بودجه شهرداری پایتخت دارد. در زمان فعالیت ناصر امانی در شهرداری تهران، ایشان، معاونت برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران را نیز بر عهده داشت.

نظر امانی درباره واگذاری  ۲۰۰۰ ملک شهرداری به وابستگاه قالیباف

شهریور سال  ۹۸ بود که ناصر امانی ، به عنوان معاون اسبق برنامه  ریزی و امور شورای شهرداری تهران، ادعای واگذاری دو هزار ملک شهرداری پایتخت به وابستگان شهردار سابق تهران را رد کرد. شهربانو امانی و محمود میرلوحی، چنین ادعایی مطرح کرده بودند که در دادگاه، محکوم شدند.

وی در شهریور ماه سال نود و شش به دلیل وخامت حالت جسمی پدر خود از ادامه فعالیت در شهرداری  تهران کناره گیری بود. شورای ائتلاف با شعار دوباره خدمت، تهران سربلند، خاطره ۱۲ سال خدمت مدیریت جهانی را برای مردم پایتخت زنده خواهیم کرد.

ناصر امانی در شبکه های اجتماعی و مجازی

ناصر امانی ، سایت شخصی و صفحه ای در اینستاگرام و توییتر ندارد و امیدواریم با شروع کار پارلمان ششم، شاهد افزایش حضور ایشان و سایر اعضاء شورا در شبکه های اجتماعی به منظور تعامل اثر بخش و گسترده با شهروندان تهرانی باشیم.

پست الکترونیک ناصر امانی به منظور طرح پیشنهادات و پیگیری موضوعات مربوط به مدیریت شهری مناطق بیست و دو گانه تهران در سایت SHORA.TEHRAN.IR اعلام و درج می شود.

آدرس پیج اینستاگرام  : https://www.instagram.com/amani_naser1400/

کدخبر: 769167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟