پیام قدردانی خانواده مرحوم سنگتراش به دوستان، یاران و خویشان آن مرحوم

به نام حضرت عشق

در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود

به راستی که ما با چشم‌های خویش دیدیم که چگونه حبیب عزیز تر از جان و روحمان به سوی معبود پر کشید.

با قلبی مالا مال از غم و اندوه از این داغ جگر سوز، صمیمانه و فروتنانه از تمامی محبت ها، دلگرمی‌ها و همدردی‌های شما عزیزان سپاسگزاریم.

از همه اقوام، دوستان، آشنایان و عزیزانی که به اشکال مختلف با شرکت در مراسم خاکسپاری و ختم، ارسال گل و پیام، نصب بنر و ... موجب تسلی خاطر ما گردیدند بی نهایت سپاسگزاریم و برای همگان سلامتی و شادی در کنار خانواده را آرزو می‌کنیم.

مهرتان را سپاس. پاینده و برقرار باشید.

شکسته سرو باغ آشنایی          چه سنگین است بار این جدایی

همسر، فرزندان و خانواده

 

حبیب سنگتراش

به گزارش رکنا و به نقل از ایرنا، زنده یاد حبیب سنگتراش از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عصر دوشنبه 24 آبان بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت و به دیگر همرزمان هشت سال دفاع مقدس خود در دیار باقی پیوست.

زنده یاد سنگتراش مسئولیت‌های مختلفی از جمله معاون اجرایی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را بر عهده داشت، ریاست دو دوره دانشکده خبر نیز از دیگر مسئولیت‌های وی در این سازمان بود.

وی به رغم تحمل رنج بیماری به عنوان جهادگری توانمند با برنامه‌ریزی دقیق‌، بنیان حوزه بین‌الملل دانشگاه علم و فرهنگ (وابسته به جهاد دانشگاهی) را بنا نهاد و نقش اساسی در فعالیت‌های بین‌المللی این دانشگاه داشت.

ریاست جهاد دانشگاهی تربیت معلم، مدیرکل اداری وزارت علوم تحقیقات و فناوری، عضویت در سپاه قدس، مسئولیت در خبرگزاری منطقه‌ای جنوب شرق آسیای ایرنا، مسئولیت‌های متعدد در دانشگاه تربیت معلم، مسئولیت امور بین‌الملل دانشگاه علم و فرهنگ و پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی بخشی از مسئولیت‌های اجرایی مرحوم سنگتراش بود.

پیکر آن مرحوم چهارشنبه گذشته ۲۶ آذر در بهشت زهرا (س) تشییع و در قطعه نام آوران به خاک سپرده شد.

کدخبر: 744038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟