نحوه ثبت نام استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد برای واکسیناسیون

 همایون رستگارزاده، سرپرست معاونت توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی، درباره نحوه ثبت نام واکسیناسیون استادان، کارکنان آموزشی و دانشجویان دانشگاه آزاد، اظهار کرد: برای واکسیناسیون گروه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعات اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان براساس سامانه آموزشیار دانشگاه جمع آوری و وارد سیستم شده است.

  به گزارش رکنا، او ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، واکسیناسیون دانشجویان و استادان این دانشگاه تا ۱۵ آبان پایان می‌یابد و پس از آن سایر بخش‌های دانشگاه در آموزش عالی در این مراکز واکسینه می‌شوند.

رستگارزاده افزود: دانشگاه پس از برنامه‌ریزی‌های لازم از طریق پیامک در ابتدا از اعضای هیات علمی سپس کارکنان و دانشجویان دعوت می‌کند تا در مراکز برای انجام واکسیناسیون حضور پیدا کنند.

او با اشاره به اینکه واکسیناسیون فقط مخصوص اعضای هیات علمی نیست، بیان کرد: نیروهای حق التدریس و سایر کارکنان دانشگاه نیز در اولویت واکسیناسیون قرار دارند. سرپرست معاونت توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد تصریح کرد: ۲ سامانه برای واکسیناسیون فعال است که یکی سامانه وزارت بهداشت و دیگری سامانه‌های دانشجویان و استادن دانشگاه آزاد (ساجد) است تا مخاطبان برای انجام واکسیناسیون بتوانند در نزدیکی محل زندگی خود، وقت بگیرند.

کدخبر: 709073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟