ایزدخواه: اوضاع قطعی برق ، آب و واکسیناسیون، مردم را به کف خیابان می کشاند + صوت
حجم ویدیو: 14.53M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57

قطعی برق در برخی نقاط کشور موجب ناراحتی مردم شده است. مردم تهران روز گذشته در بعضی نقاط شهر تا 3 مرتبه با قطعی برق مواجه شدند. مردم گلایه دارند که قطعی برق حداقل با اطلاع قبلی انجام شود. از روز گذشته نیز جدولی برای زمان بندی قطعی برق در مناطق مختلف تهران منتشر شده است. به گفته برخی کارشناسان اعتراضات در پی قطعی برق و عدم مدیریت صحیح در ارائه انرژی های دیگر و انجام واکسیناسیون نامنظم مردم می تواند تبعات نامطلوبی برای جامعه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، قطعی مکرر برق، کمبود آب و انرژی و عدم مدیریت صحیح در واکسیناسیون علیه کرونا موجب اعتراض و گلایه مردم شده است. برخی کارشناسان سیاسی و اجتماعی معتقدند ادامه این وضعیت ممکن است مردم را جهت اعتراض به کف خیابان بکشاند.

مسئولان نظارتی اجازه کشیده شدن اعتراضات مردمی به کف خیابان را ندهند

روح اله ایزدخواه، نماینده تهران در مجلس در مورد اعترضات مردم نسبت به قطعی برق، کمبود انرژی در حوزه های آب و برق و مسائلی همچون عدم مدیریت صحیح واکسیناسیون کرونا به خبرنگار اجتماعی رکنا اظهار داشت: دستگاه های نظارتی هم اکنون باید با مقصران قطعی برق برخورد کنند و اجازه ندهند تا اعتراضات مردمی به کف خیابان بکشد. اگر می خواهند فردا با مردم در کف خیابان مواجه نشوند باید همین الان از دستگاه های کم کار، ناکارآمد، مسئولین متخلف، کم عرضه و بی عرضه حساب رسی کنند.

استیضاح در زمان کنونی بیهوده است

وی در مورد درخواست های مردمی برای استیضاح مسئولین دولتی با بیان اینکه خود نیز از مدافعین استیضاح بوده است، افزود: پارسال بهترین زمان استیضاح دولت بود و اکنون کاری بیهوده است و خاصیتی ندارد. دستگاه های نظارتی که در 3 قوه وجود دارد در صورت مشاهده ترک فعل، ناکارآمدی یا تخلف با مسئولین متخلف برخورد کنند.

دولت بعدی تازه نفس و جوان تر است

نماینده تهران در مجلس درباره تغییر شرایط مدیریتی کشور در موضوع قطعی برق و تامین سایر نیازهای اولیه زندگی مردم با روی کار آمدن دولت سیزدهم گفت: دولت جدید تازه نفس است، انرژی مثبتی دارد و مدیران جوان تری خواهد گذاشت. از این جهت امیدواریم که مدیریت بهتری با تغییر دولت در کشور اعمال شود.

تعطیلی دو هفته ای برای مجلس زیاد است

ایزدخواه در پایان در مورد تعطیلی های مجلس برای بازدید نمایندگان از حوزه های انتخابیه شان گفت: تعطیلی دو هفته ای مجلس برای بازرسی از حوزه های انتخابیه زیاد است و بهتر است که نمایندگان از هفته بعد در مجلس حضور پیدا کنند تا به مشکلات کنونی که در کشور ایجاد شده است نیز رسیدگی بیشتری داشته باشیم.

کدخبر: 702765 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی برازنده
آیا این خبر مفید بود؟