شاخص های انتخاب شهردار را به اطلاع عموم می رسانیم/ منتخبان برای انتخاب شهردار تحت فشار نیستند

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا با تاکید بر کذب بودن برخی دخالت ها در انتخاب شهردار آتی افزود: شورای ششم شهر تهران خود را در ارتباط نزدیک با مجلس و دولت جدید می‌بینید و طبق روال طبیعی، کار و مسئولیتش را دنبال می‌کند.

وی در واکنش به اینکه گفته می شود جمعی تلاش می کنند که شهردار آینده تهران خارج از بدنه و مجموعه شهرداری انتخاب شود،گفت: ما فعلا در حال بررسی شاخص‌ها هستیم و حتی هنوز به گزینه‌ها و مصادیق شهرداری ورود پیدا نکرده ایم لذا این مسئله که برای فرد خاصی رایزنی می شود نیز جز شایعات بوده و باید بگویم که هنوز درمورد اینکه شهردار آینده از بیرون باشد و یا از دورن مجموعه شهرداری باشد صحبتی نشده است.

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران تاکید کرد :در ششمین دوره شورای شهر تهران شاخص‌ها تعیین می‌کند که چه فردی صلاحیت پذیرفتن مسئولیت شهرداری را دارد از آنجا که هنوز شاخص‌ها مشخص نیست بنابراین این هر گونه گمانه زنی در باره شهردار آتی تهران نادرست است.

تشکری‌هاشمی در پاسخ به این پرسش که شاخص‌های تعیین شده منتخبان شورا برای انتخاب شهردار چیست؟ گفت: از جمع 21 نفره منتخبان ششمین دوره شورا کمیته 9 نفره ای مسئول بررسی شاخص‌های پیشنهادی شده است که در روزهای پیش رو در این باره به جمع بندی نهایی خواهد رسید و بعد شاخص ها را به همه اعضا اعلام می کند.

او با تاکید بر اینکه برسر شاخص‌های انتخاب شهردار باید تفاهم کاملی بین منتخبان حاصل شود ،ادامه داد: پس از به توافق رسیدن، شاخص‌ها را حتما به اطلاع عموم خواهیم رساند و براساس این شاخص ها وارد بررسی مصادیق خواهیم شد.

این منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران درباره اولویت های شورای شهر جدید برای اداره شهر تهران افزود: یکی از این اولویت‌ها بازگرداندن امید و اطمینان به شهر است واین امید باید میان مجموعه شهرداری به عنوان مجری برنامه‌ها و سیاست‌های مدیریتی شهروشهروندان ایجاد شود.

تشکری هاشمی افزود: یکی از اولویت های ما این است که امید و اطمینان را به شهر بازگردانیم وبه نظر من این اولین و مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید به آن توجه کرد تا بار دیگر فضای خدمت احیا شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 702608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟