بنیانگذار شرکت پارس حیان آسمانی شد

روح بزرگ و شریف و آفتاب وجود دانشمند گرانقدر سرکار خانم دکتر زهرا گلوبندی به ابدیت پرواز کرد و در افقی بالاتر طلوع کرد و آسمانی شد.

این استاد فرهیخته و معلم گرامی ‌و کارآفرین بزرگ به همراه همشیره گرانقدرشان سرکار خانم دکتر رقیه گلوبندی بنیانگذاران شرکت معظم پارس حیان بودند و سالها خالصانه و دلسوزانه عمر و جان خود را وقف خدمت به صنعت و بهداشت و سلامت کشورمان نمودند و صمیمانه و عاشقانه در عرصه اشتغال جوانان میهن عزیزمان اهتمام و فعالیت نمودند. افتادگی و سادگی و ساده زیستی و صفا و صمیمیت و بی ریایی و صمیمیت و مهربانی، آرامش و بردباری و متانت و حجب و حیا و صداقت و راستگویی ایشان و عشق تابانشان به آموزش و انتقال آموخته هایشان به جوانان، زبانزد خاص و عام بود و بدین جهت  نزد تمامی دوستان، شاگردان، بستگان و همکاران فوق العاده محبوب بودند.

فقدان بزرگ این بانوی شریفه فرهیخته به راستی اندوهیست گرانبار برای همگی ما. این مصیبت بزرگ را به همشیره گرانمایه ایشان و مادر عزیز و ارجمند مان سرکار خانم دکتر رقیه گلوبندی، جناب آقای مهندس دانایی، جناب آقای دکتر کیوان دانایی و جناب آقای دکتر اردوان دانایی صمیمانه تسلیت عرض می نماییم.

Instagram.com/parshayanco

کدخبر: 701210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟