شهریاری از مردم بابت نحوه اجرای واکسیناسیون در کشور عذرخواهی کرد + فیلم
حجم ویدیو: 6.82M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39

حسینعلی شهریاری بابت نحوه اجرای واکسیناسیون در کشور از مردم عذرخواهی کرد.

نحوه اجرای واکسیناسیون در کشور اعتراضات زیادی را در پی داشت و تعدادی از مسئولین از مردم به همین مناسبت عذرخواهی کردند.

به گزارش رکنا، امروز جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از مرکز واکسیناسیون باغ موزه دفاع مقدس بازدید کردند و درحاشیه این بازدید دکتر حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم بابت این مشکلات عذرخواهی می‌کنیم و قطعا سوء تدبیر‌هایی در اجرای واکسیناسیون رخ داده است که شاهد چنین وضعی هستیم.

وی افزود: از روز اول که واکسیناسیون سالمندان در کشور آغاز شد بنا این بود که هر مقداری که در دُز اول تزریق می‌کنند به همان میزان برای دُز دوم ذخیره نگه دارند.

شهریاری گفت: دوستان در وزارت بهداشت گمان کردند که واردات واکسن به موقع ادامه خواهد یافت و برای همین تمام واکسن‌های وارداتی اول را بعنوان دُز اول تزریق کردند تا بتوانند جمعیت بیشتری را واکسینه کنند، اما به دنبال بدقولی خارجی‌ها و مشکلاتی که در واردات ایجاد شد، دُز دوم به موقع تامین نشد.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس افزود: به دستور رئیس مجلس، ما بازدید‌هایی از مراکز مختلف خواهیم داشت و موضوع را از معاونت بهداشت وزارت بهداشت پی گیری می‌کنیم البته شایعاتی هم مبنی بر نوبت فروشی در صف‌های واکسن مطرح شده است که ما نمی‌توانیم آن‌ها را تائید کنیم، اما تلاش می‌کنیم که به سرعت مشکلات برطرف شود.

کدخبر: 701132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟