حجم ویدیو: 3.95M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

برخورد مامور شهرداری دزفول با یک فرد دستفروش معلول واکنش‌هایی در فضای مجازی داشت که مدیر روابط عمومی این نهاد در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش رکنا ، محسن زرشناس اظهارداشت: روز گذشته یک فرد دارای معلولیت اقدام به پهن کردن بساط دستفروشی در مقابل یکی از مکان‌های نظامی کرده بود.

جزئیات درگیری مامور شهرداری با دستفروش معلول

وی افزود: پیمانکار شهرداری حسب وظیفه با برخورد محترمانه نسبت به جمع آوری وسایل این دستفروش اقدام کرد ولی حین جمع آوری وسایل، فرد دستفروش موبایل پیمانکار را از او گرفت و عنوان کرد درصورت پس دادن وسایل، موبایل را پس خواهد داد.

مدیر روابط عمومی شهرداری دزفول گفت: این موضوع باعث درگیری لفظی بین دستفروش و مامور شهرداری شد و دستفروش و همراهش اقدام به کتک کاری مامور کردند که مردم آنها را جدا کردند.

وی افزود: شهرداری دزفول همواره از دستفروشان حمایت کرده و چندین نقطه از شهر را به منظور ساماندهی آنها در نظر گرفته است ولی این فرد دستفروش غیربومی بوده و پیش از این نیز بدون توجه به هشدارهای شهرداری در مکان‌های غیرمتعارف اقدام به دستفروشی و ایجاد ترافیک کرده بود که این موضوع اعتراض شهروندان را به دنبال داشت.

کلیپی از درگیری مامور شهرداری دزفول و یک فرد معلول به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شد که واکنش کاربران را به همراه داشت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟