برگزاری مراسم پاسداشت از شهید سلیمانی و توزیع بسته های ارزاق در دانشگاه آزاد + فیلم
حجم ویدیو: 9.02M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21

مراسم بزرگداشت از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه پخش بسته های ارزاق بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا، روز سه شنبه 16 آذر ماه با حضور تعدادی از خانواده های شهدا و مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، ابوالفضل محمودیون، مسئول گروه جهادی بسیج ثارالله دانشگاه آزاد تهران مرکز در خصوص مراسم بزرگداشت شهید سپهبد سردار سلیمانی به خبرنگار اجتماعی رکنا اظهار داشت: به مناسبت اولین سالگرد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی، بچه های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران مرکز و گروه جهادی ثارالله تصمیم بر این گرفتند که برای نیازمندان جامعه، بسته های معیشتی و بهداشتی اهدا کنند. همچنین با عنایت الهی، کمک دانشجویان، مردم و همت بچه های بسیج دانشجویی تعداد 200 بسته معیشتی و 200 بسته بهداشتی تهیه شد تا ان شاءالله این بسته ها در تهران و اطراف شهر تهران به دست نیازمندان برسد.

مسئول گروه جهادی بسیج ثارالله تاکید کرد: همه بسته های معیشتی و بهداشتی که امروز تهیه شد، به دست کسانی خواهد رسید که از شیوع بیماری کرونا آسیب دیده اند. به لطف خدا و توجه جناب آقای آقامیری، ریاست دانشگاه آزاد تهران مرکزی و استان تهران تصمیم بر این شد که برنامه پخش بسته های معیشتی با برگزاری مراسمی کلی و با حضور خانواده شهدایی که همراه با حاج قاسم سلیمانی به فیض شهادت نائل آمدند، مثل شهید مظفری نیا، شهید زمانی نیا و سایر عزیزان و خانواده های شهدای دفاع مقدس انجام شود. همچنین خوشحالیم که این مراسم و پخش بسته های ارزاق با نام و یاد شهدا مزین شد.   آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 648148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟