آب و هوای روز جمعه 24 آبان

به گزارش رکنا، کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا از فردا در کشورصادق ضیائیان کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه امشب در اکثر مناطق کشور به جزء بخش‌های از سیستان وبلوچستان و هرمزگان بارندگی ادامه خواهد داشت، گفت: شدت بارش در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویر احمد، شرق و شمال خوزستان، جنوب وغرب اصفهان، جنوب وشرق لرستان، نیمه شمالی استان‌های فارس و کرمان رگبار و وزش باد شدید خواهند داشت.

او ادامه داد: جنوب یزد، سواحل گیلان و غرب مازندران و بخش‌های شمالی خلیج فارس شاهد رگبار باران و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت را خواهند داشت و بارش در مناطق جنوبی کشور به شکل رگبار، رعد وبرق و وزش باد موقت خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه جمعه به جزء شمال غرب، غرب کشور و جنوب سیستان وبلوچستان همچنان بارش در سایر مناطق کشور ادامه دارد، گفت: شدت بارش‌ها در بخش‌های جنوب، شرق و مرکز کشور پیش بینی می‌شود.

ضیائیان توضیح داد: روز جمعه در ارتفاعات البرز، زاگرس مرکزی و مناطق سردسیر شمال شرق کشور بارندگی به صورت بارش برف پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه روز شنبه سامانه بارشی در شرق وجنوب شرق کشور سبب رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد شد افزود: به تدریج تا اواخر وقت این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟