آغاز به کار پارکینگ مترو آزادگان در منطقه 19

پارکینگ / علیرضا مرآتی با اشاره به کمبود پارکینگ و مطالبه بالای شهروندان در این خصوص گفت: فقدان پارکینگ در ایستگاه مترو باعث پارک خودروها در کوچه های اسماعیل آباد و اطراف آن و در نتیجه ایجاد مشکل در تردد شهروندان و نارضایتی اهالی شده بود.

به گزارش رکنا، او تصریح کرد: این پارکینگ در زمینی به مساحت تقریبی 2 هزار متر مربع مجاور ایستگاه مترو آزادگان راه اندازی شده که ظرفیت پارک نزدیک به 500 خودرو را دارد.

به گفته مرآتی به منظور آماده سازی فضای این پارکینگ تجهیزات ترافیکی از جمله 4 تابلوی راهنمای مسیر و 300 نیوجرسی در آن نصب شده است.

این مسئول یادآور شد: توافق نامه تخصیص زمین مجاور مترو به پارکینگ سال گذشته بین شهرداری این منطقه با شرکت حمل و نقل فجر جهاد منعقد شد.

معاون شهردار منطقه در بخش دیگری به تازه ترین اقدامات انجام شده در راستای نگهداشت شهر و ایمن سازی معابر بزرگراهی اشاره و بیان کرد: در همین راستا علاوه بر نصب کاشن تانک و موانع استوانه ای، نزدیک به 40 گاردریل در بزرگراه های محدوده این منطقه نصب شد.

همچنین به منظور سهولت تردد خودروها در معابر داخلی منطقه، 15 تابلوی «گردش به چپ »، «گردش به راست»، تابلوهای هدایت مسیر ویژه مرکز آموزش آتش نشانی و نیز 11 تابلوی جدید و بروز شده در ایستگاه های تاکسی نصب شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 594923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟