شرایط برگزاری امتحان جامع دانشگاه آزاد در روزهای کرونایی اعلام شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد انتقاد دارند  که چرا دانشگاه امتحان جامع در مقطع دکترا را برای دومین بار ودر این شرایط کرونا  به صورت حضوری برگزار می کند. دیگر دانشجویان این دانشگاه هم از حضوری برگزار شدن امتحانات در حالیکه امکان برگزاری غیرحضوری وجود دارد  انتقاد دارند.

  دانشگاه آزاد اعلام کرده که قبل از ورود دانشجویان به امتحان از آنها تست کرونا می گیرند. این در حالی است که جواب تست های کرونا 48ساعت طول می کشد.

رضا همدانچی، مدیرکل جدید روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا تاکید کرد: آزمون مهم و حساس جامع دکترا را چطور می توان به صورت مجازی برگزار کرد؟ این آزمون به صورت غیرحضوری امکان پذیر نیست. کدام دانشگاه این آزمون را به طور مجازی برقرار کرده است؟

رضا همدانچی در پاسخ به این سوال که جواب تست های کرونا 48 ساعت طول می کشد، گفت: دانشگاه آزاد در راستای پروتکل ها و توصیه های پزشکی این تست ها را از دانشجویان می گیرد. اگر این تست ها انجام نشود متهم می شویم که چرا این تست ها را نمی گیریم. حالا هم می گویند چرا تست پزشکی از دانشجویان می گیرید؟ ما باید برای به خطر نیفتادن سلامت دانشجویان چه کار کنیم؟

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 576281 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟