حناچی :  اجباری شدن زدن ماسک در مترو با تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا / کمبود ناوگان علت رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس ها

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، پیروز حناچی شهردار تهران که برای ارائه لایحه دو فوریتی تحرک چرخه اقتصادی شهرداری در صحن شورای شهر تهران حاضر شده بود، پس از ارائه لایحه خود در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات لایحه دو فوریتی خود گفت: امروز لایحه‌ای را در هفده بند در قالب محرک اقتصادی به شورای شهر تهران ارائه کردیم تا با استفاده از آن بتوانیم محرک‌های اقتصادی را فعال کنیم و تلاش ما این است در این شرایط سخت چرخ‌های اقتصادی را در حوزه صنعت ساختمان فعال کنیم.

شهردار تهران افزود: می توان از ظرفیت کمیسیون ماده صد، طرح جامع، طرح تفصیلی به عنوان محرک چرخه اقتصاد شهرداری استفاده کرد.

حناچی در واکنش به طرح اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: تصمیم گیری در این موضوع در حدود اختیارات ستاد ملی مبارزه با کروناست و تمام تلاش ما این است در ستاد کرونا وضعیت مدیریت شهری در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی مورد توجه قرار گیرد که اگر این توجه شود، به طور حتم می‌توان از  ظرفیت اجباری شدن استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی استفاده کرد.

حناچی در واکنش به اجرا نشدن فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان اتوبوسرانی گفت: مهمترین علت رعایت نشدن فاصله اجتماعی در ناوگان اتوبوسرانی کمبود ناوگان است که در دو بخش اورهال و خرید تعقیب می‌شود.

او ادامه داد: موضوع کمبود ناوگان اتوبوسرانی در هئیت دولت نیز دنبال می‌شود و در بخش اورهال اتوبوس‌ها از ظرفیت داخل و برای خرید اتوبوس نیز از ظرفیت داخل و خارج کشور می‌توان استفاده کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 562559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟