چگونه شنبه شرایط کشور به روال عادی بر می گردد ؟ / سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا توضیح داد

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، روز گذشته رئیس جمهوری در نشست خبری خود اعلام کرد که از روز شنبه شرایط کشور از وضعیت اضطرار خارج شده و به روال عادی بر می گردد . این سخن رئیس جمهور با تاکید ایشان به توطئه دشمن برای تعطیلی کشور اظهارنظرهای مردمی بسیاری را در برداشت .

کیانوش جهانپور رییس ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی رکنا درباره سخنان رییس جمهوری چنین توضیح داد : امروز از خارج کشور برای صنعت، کار و ادارات ما نقشه کشیده اند بنابراین آقای روحانی گفتند که از شنبه کشور به روال عادی بر می گردد . ما حتی معتقد هستیم که باید هیئت علمی دانشگاه ها نیز به محل کار خود بروند اما دانشجو ها و دانش آموزان تعطیل هستند. بنابراین منظور رییس جمهوری رفتن افراد به سر کار است.

رییس ستاد ملی مبارزه با کرونا در ا دامه درباره جلسه با وزارت صنعت و نتیجه این جلسه گفت: عمده بحث وزارت صمت  تولید فوری اقلام حفاظتی است و تاکید بر سه شیفت شدن کارخانجات اقلام حفاظتی برای تولید بیشتر در این شرایط اضطراری و بیان اینکه باید تولید بسیجی صورت گیرد. امروز همه کشور های جهان در حال مبتلا شدن به این بیماری هستند و هرکسی که اقلام حفاظتی دارد برای خود می‌خواهد.

جهانپور بیان کرد: هم اکنون عراق که تولیدی ندارد ، قیمت ها مواد حفاظتی و مواد شوینده در آن  ده برابر شده است یا وزیر بهداشت کویت برای خرید ماسک به داروخانه رفته بود که با  قیمت اقلام 6 برابر شده بود. در آلمان نیز اقلام حفاظتی سهمیه ای شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 546494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟