تزریق پلاسما بهبود یافتگان از کروناویروس به مبتلایان جدید / ضربه کرونا به اقتصاد چین  + فیلم
حجم ویدیو: 25.33M | مدت زمان ویدیو: 00:03:27

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، دیگر همه جهان می دانند که شیوع کروناویروس 2019 از کشور چین و از شهر ووهان به دنیا ارسال شد . این ویروس کشنده هزاران نفر را تاکنون قربانی کرده است . پزشکان چین اولین متخصصانی بودند که تلاش خود برای نجات مردم مبتلا به این ویروس را آغاز کردند تا بتواند به راه حل های عبور از این شرایط بحرانی برسند .

لی جیانان خبرنگار سی سی تی وی در گفتگو با رکنا به از حاشیه های ایجاد شده بعد از گسترش این ویروس در جهان و آخرین دستاوردهای علمی برای نجات کشورها از کرونا چنین گفت که در ادامه می خوانید.

لی جیانان خبرنگار سی سی تی وی در خصوص اینکه شایعه هرروز پررنگ تر می شود و آن اینکه خود چین این ویروس را درجهان گسترش داده است چنین گفت :

انتشار کروناویروس توسط خود چین به سراسر جهان شایعه ای کاملا کذب است.کرونا به چین هزینه اقتصادی زیادی وارد کرد

وی در خصوص آخرین دستاوردهای پزشکان چین برای نجات مبتلایان به این ویروس کرونا گفت :تزریق پلاسما بهبودیافتگان از کروناویروس به مبتلایان جدید راه حلی است که برای بهبود مبتلایان به سارس نتیجه داد و حال پزشکان چین به این نتیجه رسیده اند که با تزریق پلاسما خون نجات یافتگان از ویروس کرونا می توانند مبتلایان جدید را از مرگ برهانند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 546173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟