قربانی : سلبریتی ها اخبار غیر مستند منتشر نکنند/ تا به امروز ویروس کرونا وارد ایران نشده است+ فیلم
حجم ویدیو: 14.67M | مدت زمان ویدیو: 00:01:59

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا،  از روز گذشته خبری در فضای مجازی و صفحات بعضی از چهره های کشور در حال انتشار است مبنی بر اینکه 15 نفر در ایران مبتلا به کرونا ویروس شده اند ولی طبق ادعا انتشار کننده این خبر ، مقامات عالی رتبه کشور تصمیم گرفته اند تا ده روز آینده از ورود کرونا به ایران خبری منتشر نکنند.

محمد حسین قربانی – نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا در خصوص این خبر و صحت و سقم آن چنین گفت:  مبنی همه خبرهای بهداشتی و درمانی در کشور وزرات بهداشت است ، تا به امروز، وزارت بهداشت ورود کرونا به ایران را تایید نکرده است. حال استناد کردن به حرف های غیر مستند، صحیح به نظر نمی رسد و تنها جامعه را ملتهب می کند. تا به امروز (13 بهمن ماه ) هیچ مورد مثبت ابتلا به کرونا در ایران مشاهده نشده است.

نائب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درادامه خطاب به مطبوعات ، رسانه ها ، چهره های هنری کشور گفت: بیان و انتشار اخبار غیرمستند می تواند نگرانی از شرایط بهداشتی و سلامت در جامعه ایجاد کند. خواهشمندم مطالب و خبرهای خود را از مراکز مستند و قابل اعتماد بیان کنند. متولی بهداشت ودرمان کشور وزارت بهداشت است و قطعا چنین اخباری باید یا تایید وزارت بهداشت یا حرفی از سوی خود وزیر بهداشت باشد که خوشبختانه طبق آماری که به مجلس و کمیسیون بهداشت ارائه شده است حتی یک مورد مثبت ابتلا به کرونا ویروس اعلام نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 540258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟