پدر فاطمه زهرا از آوار سقف مدرسه روی سر دخترش پرده برداشت/ هیچ مسئولی جویای حال فرزندم نشد+ فیلم
حجم ویدیو: 7.72M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، در دو روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد  که در آن بخشی از سقف مدرسه «پور ولی» روستای راونگ از توابع بخش مرکزی میناب درهرمزگان تخریب و بر سر دانش آموزان ریخته بود. این مدرسه ۴۴ سال قدمت دارد و در حال حاضر 156 دانش آموز در آن به تحصیل مشغول هستند.

محمد جعفری دهیار روستای راونگ در گفت‌وگویی از مسؤولان درخواست کرد تا نسبت به تعطیلی این مدرسه و جابه‌جایی مکان آن اقدام کنند. این در حالیست که فخرالدین هاشمی، مدیرکل نوسازی هرمزگان در این باره توضیح داده است که به هیچ عنوان سقف مدرسه ریزش نکرده است. بر اساس اطلاعات کسب شده، اولیای مدرسه اقدام به تعویض مهتابی کلاس درس کرده‌اند، اما گویا مهتابی درست نصب نشده و با جایگاهش از سقف پایین آمده که به همراه آن مقداری از گچ سقف نیز جدا شده و ریزش کرده است.

البته عبدالحسین بهرامی راونگی رئیس شورای اسلامی روستای راونگ میناب برخلاف مقام مسئول در آموزش و پرورش می‌گوید: بخش‌هایی از سقف قدیمی مدرسه پورولی راونگ بر سر دانش‌آموزان فروریخت و باعث ایجاد رعب و وحشت بین آنان شده است.

پدر فاطمه زهرا، دانش آموزی که در فیلم دیده می‌شود ، همان دختری که در تصویر گریه کنان به این سو آن سو نگاه می کند به  رکنا گفت: به دلیل ریخته شدن سقف دو روز است که مدرسه دخترم تعطیل است و دانش آموزان بلاتکلیف مانده اند. فاطمه زهرا از آن روز آنقدر ترسیده است که  شب ها از خواب می پرد و می‌گوید سقف الان می‌ریزد.

وی ادامه داد: بارها سقف مدرسه ریخته است و هیچکس پاسخگوی ما نیست. 4 فرزند دارم که کوچک ترین آنها فاطمه زهرا است. با مشکلات زیادی روبرو هستیم که این اتفاق نیز خودش برای ما دردسر شد. خدا را شکر می‌کنم که بلایی سر دخترم نیامد اما در این وضعیت اقتصادی 200 هزار تومان برای دکتر دخترم هزینه کردم و هیچ مسئولی نیامد که حال فرزندم را جویا شود یا کمک هزینه ای بدهد.

پدر این دانش آموز می‌گوید فیلم را یکی از دلسوزان  گرفته است اظهار کرد: مسئولان مدرسه همیشه دلسوز بچه ها بودند و نگران سلامت آنها ،تمام مدرسه خراب است و کاری از دست آنها  بر نمی‌آمد اما مثل اینکه هدف  از گرفتن این فیلم این بود که مسئولان به فکر این مدرسه و امنیت دانش آموزان باشند.

خبرنگار: جعفر پاکزاد

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 532447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی چاهه
آیا این خبر مفید بود؟