به گزارش رکنا، ارکنان شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی امروز (شنبه) در محوطه این شرکت ضمن اعتراض به بی‌توجهی مسوولان این شرکت به مطالبات به حق خود، اعلام کردند: تا زمانی که خواسته‌های ما محقق نشود به این تحصن خود ادامه می‌دهند.

شرکت‌کنندگان در این اعتراض، اجرای کامل مفاد آیین‌نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال 1389 و پرداخت معوقات را خواستار شده و اظهار داشتند: در همین زمینه باید طرح طبقه‌بندی مشاغل متناسب با شرایط کارگران شاغل اعم از رسمی، قراردادی و شرکتی اجرا و تغییر وضعیت همکاران قراردادی در اسرع وقت صورت گیرد.

اجرای بند 6 مصوبه سال 1385 هیات وزیران، ماده 21 قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص تغییر صندوق بازنشستگی، اجرای کامل قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، رعایت اصل شایسته‌سالاری و استفاده از نخبگان و نیروی انسانی متعهد و متخصص در انتصاب مدیران از دیگر مطالبات کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی است.

آنها با قرائت بیانیه‌ای ضمن تاکید بر حل و فصل مشکلات صنفی خود توسط مدیریت شرکت مخابرات استان، متذکر شدند: در صورت بی‌توجهی به این خواسته‌ها،گردهمایی اعتراضی خود را در روزهای آینده ادامه می‌دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟