مادر دو فرزند 8 و 14 ساله که دارای37 سال سن و ساکن یکی از روستاهای جنوب شرق کشور است از اواخر سال 1396 به سرطان سینه مبتلا و یکی از سینه هایش تخلیه شده است.

این مادر جوان از آن زمان تا به حال بطور مداوم مورد شیمی درمانی قرار می گیرد، ولی متاسفانه بدلیل گران شدن هزینه های تامین دارو مدتی است که جهت شیمی درمانی اقدامی نکرده است و وضعیتش در حال وخیم شدن است.

زن جوان بنا به نظر پزشک معالج باید در اسرع وقت مورد شیمی درمانی قرار گیرد که بدلیل عدم امکان تامین هزینه های خرید داروی مورد نیاز این عمل تا امروز انجام نشده است.

لازم به توضیح است که همسر ایشان راننده بوده و حقوق دریافتی اش هزینه های زندگی روزمره خانواده را نیز تامین نمی کند.

حال موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران در نظر دارد مبلغ 10 میلیون تومان با کمک مردم خیر تهیه و برای هزینه های داروی مورد نیاز و سایر هزینه های مربوطه دراختیار این مادر جوان قرار دهد.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان و جراحی این مادر جوان نیازمند و آبرومند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟