هشدار / طوفان شدید در تهران + جزییات

به گزارش رکنا، حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز (۲۷ بهمن) است، اظهار کرد: برای برخی ساعات امروز بارندگی و در بعد ازظهر وزش باد نسبتاً شدید به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی- شمال‌غربی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر این اساس، شرایط جوی حاکم طی امروز (۲۷ بهمن) سبب بهبودی وضعیت کیفیت هوای پایتخت نسبت به روزهای گذشته می‌شود، هرچند وزش باد در برخی ساعات بعد ازظهر افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال دارد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه به تدریج تا صبحگاه فردا (۲۸ بهمن) از میزان ناپایداری جوی کاسته می‌شود، تصریح کرد: در بعد ازظهر همراه با تغییر شرایط جوی، وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی طی برخی ساعات دور از انتظار نیست.

به گفته شهبازی دمای هوا در تهران تا فردا (۲۸ بهمن) روند کاهشی دارد.

وی در ادامه گفت: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، انتظار می‌رود وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران تا فردا (۲۸ بهمن) در شرایط سالم قرار داشته باشد و در صبحگاه، افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق مشاهده شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۷۰ در شرایط سالم قرار داشت، تصریح کرد: کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۵۶ همچنان در شرایط سالم است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458868 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟