به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران؛ این خانم جوان که ساکن جنوب تهران است چند سال پیش همسرش را بدلیل بیماری از دست داد و مجبور شد سرپرستی 3 فرزندش را به تنهایی بر عهده گیرد.

این خانم مستاجر بوده و مخارج خود و فرزندانش را با کار کردن در منازل مردم و فامیل تامین می کرد که متاسفانه از یکسال پیش در حین کارکردن از پله ها سقوط Fall می کند و دچار بیماری دیسک کمر می شود.

بعد از مراجعه به دکتر و معاینات صورت گرفته برای ایشان عمل جراحی کمر و کار گذاشتن پروتز تجویز می شود که هزینه تهیه تجهیزات پزشکی و عمل جراحی آن طبق برآورد  حدود ۸ میلیون تومان است.

از طرفی این مادر بیمار به دلیل مشکل ستون فقرات دیگر قادر به کار کردن نیست و دو فرزند محصل نیز دارد و باید هزینه تحصیل آنها را نیز بپردازد.

لذا از عموم هموطنان خیر ونیکوکار تقاضامی شود جهت کمک به درمان این مادر جوان نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند و در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

جهت اطلاع و آگاهی بیشتر می توانید به سایت:http://hakeim.ir/.مراجعه نمایید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

 

کدخبر: 448274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟