به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سرهنگ قدمی رئیس پلیس Police راه مازندران گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز پنجشنبه اول شهریور و از ساعت ۶ صبح روز جمعه تا ۱۲ ظهر روز شنبه ۳ شهریور از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: آمد و شد تمامی تریلی‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ جمعه اول شهریور در جاده تهران- سوادکوه-قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۲ شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه ۳ شهریور از رودهن به سمت آمل و از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) و از ساعت ۱۵ روز فردا تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.

وی رانندگان و مسافران را به رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عبور در شانه خاکی هنگام ترافیک، استفاده از کمربند ایمنی همه سرنشینان خودرو‌ها توصیه کرد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 

 

کدخبر: 409716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟