تذکر به شهردار تهران بابت عدم برگزاری مراسم‌های استقبال از بهار

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، زهرا نژاد بهرام در پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شرایطی که در آستانه عید نوروز و آغاز فصل بهار هستیم، اما هنوز اقدامی در راستای برگزاری جشن‌های استقبال از بهار صورت نگرفته است.

وی افزود: شهر تهران اکنون در آستانه ورود به فصل بهار است و در انتظار برگزاری جشن بهار هستیم، اما هنوز اتفاقی در این باره در شهر نیافتاده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتظار مردم از مدیریت شهری پایتخت تصریح کرد: با توجه به اینکه در طول سال ۹۶ شهر خسته و دل شکسته‌ای داشتیم باید اکنون شور و شادی در شهر جاری شود.

نژاد بهرام با ارائه تذکری به شهردار تهران خاطرنشان کرد: باید تذکری به شهردار تهران داده شده تا مشخص شود چرا جشن‌های استقبال از بهار در شهر آغاز نشده است.

وی ادامه داد: در طول سال ۹۶، شور و نشاط سیاسی در شهر جاری بود، اما متاسفانه ما به عید کم توجه بوده ایم و هنوز جشن‌ها آغاز نشده و آثاری از گل کاری و چراغ افکنی‌ها را در شهر شاهد نیستیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با تقدیر از اقدام اخیر شهرداری تهران مبنی بر نمایش تصاویر اولین زن‌های موفق شهر اظهارکرد:از شهردار تهران بابت نمایش اولین‌های زن در سطح شهر تهران تقدیر می‌کنم، زیرا برای نخستین بار چهره تازه‌ای در شهر تهران نشر داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 365033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟