سرپرست وزارت علوم درگذشت استاد و رئیس سابق دانشگاه مازندران را تسلیت گفت

رکنا اجتماعی:متن کامل پیام تسلیت سرپرست وزارت علوم به شرح ذیل است:

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

خانواده معزز استاد فقید زنده یاد دکتر اصغری آقمشهدی

بسیار اندوهگینم که در ماتم فراق دوست گرانقدرم با شما سخن می گویم. مرحوم حجت الاسلام و المسلمین دکتر اصغری آق مشهدی از اساتید ارجمند و از دانشگاهیان محبوب و گرانقدر دانشگاه مازندران بود که روزگار خود را به مجاهدت در سنگرهای مختلف گذراند. زمانی در جبهه دفاع مقدس از میهن و اسلام؛ و دورانی در سنگر علم آموزی و تحصیل و تدریس و پژوهش. یادگار ایام نخست برای وی افتخار جانبازی در راه خدا بود و میراث روزگار مجاهدت علمی وی دانشجویانی است که از وی آموختند و از خرمن دانش او خوشه چینی کردند. همچنین آثار و مکتوبات قلمی ایشان که برای ما به یادگار مانده است.

دوران ریاست ایشان بر دانشگاه مازندران همراه با خاطراتی خوش از دوستان و نزدیکانی است که افتخار همکاری با این روحانی بزرگوار را داشته و از نزدیک شاهد خصائل نیکوی ایشان بوده اند.

به هر روی، تقدیر این بود که این استاد ارزشمند و خوشنام، زودهنگام بساط از این دنیای فانی برچیند و رهسپار سرای جاودانی گردد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ دانشگاهیان کشور این فقدان دردناک را به شما و همه اهالی علم و فرهنگ استان فرهیخته پرور مازندران تسلیت و تعزیت می گویم و از خداوند مهربان، آمرزش و آرامش برای روح بلند آن بزرگوار مسالت می نمایم.

یاد و نامش گرامی باد

سید ضیاء هاشمی

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 304487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟