میتسوبیشی لنسر با طرح کراس اوور شیک راهی خیابان ها می شود

میتسوبیشی به دنبال احیای نام لنسر با تولید یک کراس اوور شیک و کامپکت است. با نگاهی به کانسپت e-Evolution این برند می‌توان به برنامه‌ریزی آن پی برد.

یکی از مدیران ارشد میتسوبیشی در مصاحبه با اتواکسپرس گفته است:

احتمالاً ساخت لنسر آسان‌تر است. ما معتقدیم راه‌حلی برای این کلاس خودرویی داریم. به خاطر نگاه جهانی، کلاس هاچبک های C در حال از دست دادن سهم خود نیست. این کلاس در آمریکا و اروپا کمی افت داشته اما هنوز هم با رشد مناسب در چین مواجه است.

به نظر می‌رسد ایده میتسوبیشی دنباله‌روی استراتژی طراحی تویوتا C-HR یا نیسان کیکس است. این خودروسازها ارتباط سنتی کراس اوورها با آفرود را به نوعی قطع کرده‌اند. خودروهای یاد شده بجای آن از طراحی‌ای با ارتفاع بیشتر استفاده کرده‌اند. مدیر طراحی میتسوبیشی نیز این نوع طراحی را یک فرصت برای خلق خودرویی متفاوت می‌داند.

کانیموتو گفته است:

شاید ما بتوانیم نوع جدیدی از خودروی هاچبک را بسازیم. ما به یک خودروی کاملاً متفاوت فکر می‌کنیم.

کانسپت e-Evolution که در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 معرفی شد دارای طراحی خارجی تیز و زاویه‌دار با جلوپنجره‌ای گوشه‌دار بود. یک شیشه بزرگ در جلو نیز کابین را تحت تسلط خود دارد. همچنین در کابین نیز صفحات نمایش لمسی حرف اول را می‌زنند.

اگرچه مدل مفهومی یاد شده از قوای محرکه کاملاً الکتریکی استفاده کرده اما نسخه تولیدی احتمالاً پیشرانه‌ای هیبریدی حداقل به عنوان یک آپشن خواهد داشت. همچنین احتمال در دسترس بودن سیستم چهار چرخ محرک نیز وجود دارد.

لنسر در سال 2017 بازار Store آمریکا را ترک کرد و در آن زمان میتسوبیشی اعلام کرد جانشینی برای آن در کار نیست. میتسوبیشی بجای تولید نسل جدید لنسر عمده تمرکز خود را معطوف بازار کراس اوورها کرده است. با این تفاسیر احتمال احیای نام لنسر به فرم یک کراس اوور شیک وجود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 375558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟