تصویر لو رفته از نسل جدید نیسان ماکسیمای 2019

نیسان از نظر پنهان‌کاری درباره محصولات جدید و به‌روز شده خود کاملاً خوب عمل می‌کند. هم‌اکنون برای اولین بار می‌توانیم نگاهی به ماکسیما 2019 فیس لیفت داشته باشیم و همان‌گونه که مشاهده می‌کنید به نظر می‌رسد فرایند تست این خودرو به خوبی پیش می‌رود. واضح است که این خودرو تنها یک عمل جراحی نسبتاً ساده را تجربه خواهد کرد زیرا پوشش‌های استتاری تنها در بخش‌های جلو و عقب بکار رفته‌اند.

خب سدان پرچم‌دار نیسان چه در چنته دارد؟ نمای جلوی بازنگری شده ما را به یاد آلتیمای جدید که اواخر این ماه در نمایشگاه نیویورک معرفی خواهد شد می‌اندازد. این خودرو را هنوز ندیده‌ایم اما قبلاً کانسپت Vmotion 2.0 دارای جلوپنجره تیزتر و طراحی گوشه دارتری بوده و آلتیما نیز شاخصه‌های طراحی آن را خواهد داشت. نیسان گفته این کانسپت پیش‌نمایشی از سدان های جدید بوده بنابراین انتظار داریم چراغ‌های جلو و جلوپنجره ماکسیما از کانسپت یاد شده الهام بگیرند.

انتظار می‌رود بخش عقب این خودرو نیز همان طراحی گوشه‌دار را داشته باشد و چراغ‌های این بخش بیشتر به‌سوی پانل‌های جانبی کشیده شوند. بخش پایینی نیز شاید طراحی بهتری داشته باشد و خروجی‌های 4 تایی اگزوز نیز جایگزین دو خروجی کنونی شوند.

نیسان ماکسیمای کنونی از نظر تجهیزات استاندارد کمی خساست به خرج داده اما نسخه فیس لیفت احتمالاً تجهیزات کمک‌راننده و ایمنی بیشتری را به همراه سیستم پروپایلوت سفارشی خواهد داشت. شنیده‌ایم که سیستم اطلاعات سرگرمی Hobby جدیدی نیز در ماکسیما فیس لیفت بکار خواهد رفت اما انتظار نداریم هنوز ماکسیما را به فرم هیبریدی ببینیم. پیشرانه خودروی مورد بحث همان نسخه 6 سیلندر 3.5 لیتری با قدرت 300 اسب بخار بوده و یک گیربکس CVT بازنگری شده وظیفه انتقال نیرو به چرخ‌های جلو را عهده‌دار خواهد بود.

هنوز زمان معرفی نیسان ماکسیما فیس لیفت اعلام نشده اما احتمال رونمایی از آن در تابستان سال جاری وجود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟