کوچکترین خیر هشترودی در کلاس چهارم ابتدایی درس میخواند

به گزارش رکنا، وی مدت ۲سال است که پول تو جیبی وهزینه های روزانه خود را جمع آوری کرده وهر ماه به مرکز نگهداری معلولین حضرت موسی بن جعفر شهرستان هشترود اهدا می کند.

وی علت این کار را الگو گرفتن از ائمه اطهار (ع)خصوصا مولای متقیان عنوان کرده ومی گوید:

حضرت علی (ع) هرچه داشت با نیازمندان تقسیم می کرد،وگاها برای خودش چیزی نگه نمی داشت وهمه را در راه نیازمندان ومستضعفان خرج می کرد،ما هم چون شیعه آن حضرت هستیم باید  به رفتار واعمال آن امام عزیز توجه کنیم ودر کارهای خیر پیشقدم باشیم.

این دانش آموز در ادامه به شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی  نیز اشاره می کند ومی گوید: شهید حاج قاسم سلیمانی  عزیز همه مردم ایران وکشورهای اسلامی بود وهست وما دانش آموزان وظیفه داریم که راه این شهیدان را ادامه دهیم .چون این شهیدان با جانقشانی وایثار واز خود گذشتگی  درس آزادی وعزت را به ما یاد دادند.

وی متذکر شد: من با این کار می خواهم به دیگر دوستانم اعلام کنم که شرکت در کارهای خیر کوچک وبزرگ نمی شناسد وهمه می توانند در کارهای خوب هرچند اندک مشارکت نمایند.

این خیر کوچک در آخر در مورد کارخوب و خیرخواهانه  نیز گفت:کار خیر در جامعه و کشور ما از فرهنگی دیرینه برخوردار است و با جان مردمان ما عجین شده است. طبق این تعاریف، نیکوکاری و دستگیری از همنوع، از فضایل اخلاقی قلمداد می شود که به رشد و تکامل معنوی فردی می انجامد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟