‍ بازدید بخشدار نظرکهریزی هشترود از ادارات، بانک ها، نانوایی‌ها و برخی اصناف شهر

به گزارش رکنا، وی در این بازدید میزان رعایت پروتکلهای بهداشتی ، بویژه رعایت فاصله گذاری اجتماعی را نسبت به بازدیدهای گذشته بسیار خوب و قابل قبول ارزیابی کرد.

بخشدار نظر کهریزی همچنین با توجه به تخلف یکی از ادارات در خصوص عدم استفاده از ماسک توسط کارکنان، تذکر کتبی برای این اداره صادرکرد.

سیفی در حاشیه بازدیدها بر جدیت کمیته بازرسی ستاد مقابله با کرونا تاکید و خاطرنشان کرد: مصوبات این ستاد به منزله قانون بوده و تخطی از آن به هر عنوان جرم تلقی می گردد.

وی اظهار نمود: بازدیدها و بازرسی ها در سطح بخش نظرکهریزی به صورت مستمر و سرزده انجام می گیرد و طبق دستور فرماندار و برابر مصوبات ستاد شهرستانی کرونا با هرگونه تخلف در رعایت پروتکلهای بهداشت قاطعانه برخورد می گردد.

وی در پایان به فرا رسیدن شب یلدا نیز اشاره کرد و ضمن تبریک پیشاپیش این مناسبت گفت: با توجه به اینکه بیشترین میزان ابتلا به کرونا در دورهمی های خانوادگی اتفاق می افتد از مردم فهیم و آگاه بخش نظرکهریزی می خواهم همچون همیشه که یاور و همراه خادمان خود در تمامی عرصه ها بوده اند، در شب یلدای امسال با رعایت فاصله گذاری و عدم برگزاری دورهمی های خانوادگی گام بزرگی در قطع زنجیره و بهبود شیوع ویروس کرونا بردارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟